ROCKSHOCK - www.irockshock.net
>>> VYHLEDÁVÁNÍ

Pokročilé vyhledávání


>>> HLAVNÍ MENU

  H L A V N Í   S T R Á N K A
  K O N T A K T Y   &   I N F O

  A K T U A L I T Y
  K A L E N D Á Ř   A K C Í
  VIDEO SHOCKPARÁDA

  R E C E N Z E
  R E P O R T Á Ž E
  F O T O G A L E R I E
  ROZHOVORY & PROFILY
  V Ý S L E C H
  SPEAK ENGLISH OR DIE
  S O U T Ě Ž E

  U N D E R G R O U N D
  Z Á K U L I S Í
  S T O P   -   T I M E
  A R C H I V   Č L Á N K Ů
  PŘEHLED RUBRIK


  ROCKSHOCK NA FB

>>> P A R T N E Ř I

  N A Š I   P A R T N E Ř I

>>> RECENZNÍ TIP


MATER MONSTIFERA
  – Vězení bizarních bohů

Další recenze zde!

>>> VÝSLECH


Jan 'Skleník' Sklenář
Mirek Dvořák
Milan Hoffmann
Kečup
Loco Loco
Tonda Rauer
Pavel Pešata
Bobby Floutek
Jožin 'Nogando' Noga
Marek 'Mára' Dostál
Tom Wouda
Witch Hammer
Gate Crasher

>>> WEBY REDAKTORŮ


Osobní web Františka Kovače

Osobní web Jiřího Rogla

Osobní web Jiřího Olszara

Web redakčního spolupracovníka Pavla Bartase

Osobní web Mirka Valenty

Osobní web Luboše Hnáta

Guns N' Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold
Publikoval: JO - Čtvrtek, 15.06. 2006 - 11:39:13
Rubrika: Reportáže
Axl Rose, GNR

GUNS N' ROSES, SEBASTIAN BACH, AVENGED SEVENFOLD
13. června 2006, Praha, Sazka Arena

Text: František Kovač
Foto: Jiří Rogl

Krutý konec nadějí. Definitivní smrt legendy. Když dva dělají totéž, nemusí být výsledek nutně stejný. Iluze stranou. Kardinální lapsus soudnosti nevyzpytatelné ex-hvězdy. Šidítko. Takové a podobné negativní příměry mě včera napadaly v průběhu pražského koncertu obnovených Guns N’ Roses. Slepenec okolo Axla Rose totiž zklamal na plné čáře. Selhání bylo evidentní, stejně jako rozčarování většiny přítomných fanoušků.

Axl Rose a Tommy Stinson, GNR

Jmenovat se skupina okolo původního pěvce GNR třeba Axl Rose Band (nebo jakkoliv jinak než Guns N’ Roses), mohlo klidně dojít na úplně totožný repertoár, který až na čtyři novinky kopíroval playlist z dob slavného světového turné Use Your Illusion, a nikdo by neměl morální právo srovnávat nesrovnatelné. Takto, při zachování původního názvu kapely jakožto mementa její kontinuity, je to ale naopak morální povinnost každého recenzenta.

Axl Rose, GNR

Někdejší Axlovo pověstné hlasové charisma je nenávratně v tahu. Z přesvědčivě silného ječáku zbylo uchu nelibé torzo. Zajíkavý skřehotavý vokálek je na hony vzdálen projevu, který jsem tolik chválil na demonahrávkách zatím stále neexistujícího alba Chinese Domocracy. Ten je ale čertužel evidentně výsledkem mocných studiových efektů a chemie. Nejtristnější demonstrací tohoto nelichotivého stavu byla půl hodiny před koncem My Michelle, kterou si s Rosem přišel vystřihnout jinak předskakující Sebastian Bach. Ve společných refrénech nebyl Axl slyšet vůbec, v samostatně zpívaných slokách za Bachem zaostával o několik tříd jak v síle a přesvědčivosti přednesu, tak ve výrazu samotném. Sebastian ho, lapidárně řečeno, ´strčil do kapsy´. Byť jistě nechtíc – jsou to letití přátelé – pouze dal do svého výkonu všechno, obdobně jako při vlastním vystoupení. Přesto (respektive právě díky Sebastianovi) byla právě My Michelle jedním z nejsvětlejších okamžiků celého vystoupení GNR! Stejně jako letité Think About You, Patience, Nightrain a závěrečná Paradise City, kdy kapelu coby speciální host doplnil její původní kytarista a skladatel Izzy Stradlin. V případě uvedené pětice skladeb totiž vedle Axla na pódiu stála o poznání výraznější osobnost, než je on sám, a tak bylo Roseovo sebestředné ego upozaděno na druhé místo a prim mohla hrát sama muzika.

Robin Finck, GNR

Doprovodná kapela (žádné jiné označení nesourodé uskupení hudebníků kolem W. A. R. lépe nevystihuje) ve složení Robin Finck, Richard Fortus, Ron Thal – kytary, Tommy Stinson – baskytara, Brian Mantia – bicí, Dizzy Reed, Chris Pitman – klávesy, odehrála, co se od ní všeobecně očekávalo – standard, který má ke špičkové formě GNR z let jejich největšího laufu hodně daleko. Při vědomí výběrového klíče zúčastněných, kdy je na prvním místě schopnost snášenlivosti s psychopatickým frontmanem a hráčské kvality se posuzují až jako druhý osobnostní parametr, se ovšem není čemu divit. Prostě, takhle dnes umí hrát každý, kdo si dovolí vylézt na pódium. Některé hráčské chyby by bylo možné přehlédnout, naživo se může přihodit leccos, speciálně takhle velkému ansámblu, mnohaminutová nudná až trapná sóla jednotlivých instrumentalistů však diplomatickým mlčením přejít nelze. Kdo někdy viděl a slyšel preludovat původního struníka souboru Slashe, ať už samotného nebo v tandemu s Izzym či jeho nástupcem Gilby Clarkem, případně exhibovat bicmana Matta Soruma, musel se úsilí pánů Fincka, Fortuse, Thala i Mantii upřímně smát – nebo se alespoň podivovat jejich troufalosti, respektive zoufalosti. Jistě by se nikdo nezlobil, kdyby v tomto případě zvítězil zdravý rozum a tato pro koncerty GNR v minulosti tolik typická čísla byla takticky vypuštěna. Tím spíše, že předvedená extempore srážela do kolen veškeré náznaky gradujícího drivu koncertu. Kdysi účinné vsuvky stupňující strhující atmosféru show měly tentokrát naprosto opačný účinek. Tempo dvě rychlé skladby – nudné pětiminutové sólo – tři skladby – duchaprázdná onanie – dvě vypalovačky – další plytké preludování opravdu není tím nejvhodnějším pro rockový koncert. Pokud se tedy nepotřebujete každých deset minut za každou cenu nadýchat z kyslíkové masky či jinak ´občerstvit´...

M. Shadows, Avenged Sevenfold

Krátce po osmé hodině večerní celou show velmi rozpačitě odstartovali v našich končinách víceméně neznámí AVENGED SEVENFOLD. Zpoza oceánu přijeli propagovat své loňské album City Of Evil a byli, proč to neříct naplno, hodně špatní. Začali kvapíkem odkazujícím na rané Helloween, pak zkusili v podobném tempu pop-punkově zmodernět po vzoru Green Day, a když si "respekt" nevydobyli ani podvyživenou předělávkou Pantery, nasadili všemu oslí uši koncovkou v intencích novodobé Metalliky. Navíc kytarista Synyster Gates je neskutečný pozér a přitom (jak už to tak bývá) velmi průměrný hráč: jeho stupnicová sóla byla spíš úsměvná, než aby brala dech. Rytmika Johnny Christ – The Rev svou práci odvedla zkušeně, moc se ale vytahovat nemusela. Stejně jako druhý, značně upozaděný kytarista Zachy Vengeance. Nejsilnější personou byl zpěvák M. Shadows, klasický krátkovlasý pokérovaný křikloun zhlédnutý v clawfingerovském Zakku Tellovi. Inu, další zbytečná kapela.

Sebastian Bach

Kašpárci jsou v tahu, vypusťte tygra! Po zhruba půlhodinové technické pauze nastupuje SEBASTIAN BACH se svým doprovodným bandem ve složení Mike Chlasciak (jinak Halford, PainMuseum) a Johnny Chromatic – kytary, Rob De Luca (ex-Spread Eagle) – baskytara a Bobby Jarzombek (jinak Halford, PainMuseum, Iced Earth) – bicí. A hned je to o něčem jiném, respektive dnes poprvé ´o něčem´. Otvírák je jasný: Slave To The Grind, slavný singl ze stejnojmenného legendárního alba Bachovy někdejší kapely Skid Row. Sebastian evidentně vkládá do svého projevu všechny síly. Chlap jak hora, hlas jak cirkulárka. Celý v kůži zběsile mlátí hlavou, poskakuje po pódiu, a když zrovna nezpívá, zuřivě točí mikrofonem nad hlavou jako lasem. Celý Robert Plant zamlada, tane mi na mysli. Hned po první skladbě spolehlivě roztleskává dav pod pódiem. Žerou ho a jdou mu na ruku. Skladbu Here I Am uvádí lakonickým a přece srdečným konstatováním, že mu to sice trvalo dvacet let, ale lepší pozdě než nikdy. Hala mu nadšeně dává za pravdu. Nastalá veskrze pozitivní atmosféra je ideální pro prezentaci novinky z na září nachystaného alba s pracovním názvem Angel DownStock Inside. V osobnostně rozmanité kapele není jediný slabý článek, souhra je bezchybná. Poté, co se dozvíme, že "Ricky was a young boy" (18 & Life), je na řadě druhá ochutnávka připravované studiovky, kterou Bach uvádí slovy "American metalheads fuckin’ go!" a na závěr proklamuje "No more war!", v čemž ho dav ochotně následuje. I Remember You s neodmyslitelnou španělkou naznačuje brzký konec setu, který byl jízdou na plný plyn od začátku do konce. Jízdou, která brala dech. "Mother-fuckin’ rock’n’roll!" Bouřlivý potlesk je na místě.

Bobby Jarzombek, Sebastian Bach

Jakmile Bach & comp. lehce po dvaadvacáté hodině zmizí v zákulisí, nabíhají na scénu technici s baterkami a spěšně rozebírají předskokanskou bicí soupravu. V hale se nerozsvěcí. Nechce se mi věřit, že by Axl opustil své neblaze proslulé manýry: standardně na sebe nechává své fanoušky čekat v průměru hodinu. Poslem špatných zpráv je v tomto případě, po dobrých deseti minutách nadějné tmy, halový osvětlovač. Intro GUNS N’ ROSES se rozjíždí přesně ve 23:15! Provolání zoufalství, politicky nekorektní invektivy ani zasvěcené komentáře z hlediště, které padají v mezičase, nelze publikovat... Ve 23:20 ho přivádějí. Doslova. (Následné kuloárové informace o tom, že zpoždění bylo zčásti neplánované, protože se muselo nestandardně dlouho čekat, až se Axl vrátí z ’výletu’ alespoň na dohled naší pozemské reality, se v tomto světle zdají celkem pravděpodobné.) Víceméně při smyslech se zdá až po čtvrté skladbě. Začíná se ale celkem zostra – Welcome To The Jungle. Projekce, světla, pyroefekty. Přivítání ovšem není – po zásluze – nijak vřelé. Trojblok starých pecek It’s So Easy, Mr. Brownstone, Live And Let Die rozjitřenou atmosféru podstatně vylepšuje. Nevýrazný zpěv lze ještě svádět na zvukaře, stejně jako jde počáteční nervozitě či přemotivovanosti připočíst pár instrumentálních přehmatů. Postupující čas ovšem nelichotivou pravdu odhaluje v plné nahotě. Atmosféře koncertu na pohodě nepřidává ani Axlova první souvislá věta "Omlouváme se za zpoždění vašeho zážitku," před Better, první ochutnávkou dvanáct let chystaného alba Chinese Democracy, jehož nahrávání zatím spolykalo více než 12 milionů dolarů.

Richard Fortus, GNR

Ozývá se pískot. Prostřední část koncertu je trestuhodně rozmělněna neefektivními sóly jednotlivých instrumentalistů. ´Přidaná hodnota´ ovšem chybí i v prověřených písních Sweet Child O’ Mine, You Could Be Mine nebo Knockin’ On Heaven’s Door. Rose se snaží pohybovat jako zamlada, ale je v tom křeč. Navíc se projevuje další nekonzistence celé show: současní GNR stojí nesmyslně rozkročeni mezi pojetím malé a velké kapely. Proti komorní údernosti hovoří trojice kytaristů a dvoje klávesy, okázalému rozmachu zase chybí sboristky a dechová sekce. V kotli začínají mít lehce navrch ti nespokojení. Slovní přestřelka s jedním z diváků, plná vulgárních ´fucků´, frontmana rozlaďuje natolik, že vynechává svou tradiční klapkovou exhibici před November Rain. Žel, ani tato hitovka nezůstává ušetřena instrumentálních excesů, kdy si opulentní Slashovo sólo rovným dílem rozdělují všichni tři kytaristé. Že by se každý byl schopen naučit pouze část? Naštěstí se na závěr blýská na lepší časy – na řadě jsou hosté Sebastian Bach a Izzy Stradlin. Po zásluze sklízejí největší ovace večera. Jako pěst na oko, podtrhující celkově nedobrý dojem z koncertu, pak působí zdlouhavá unavená kytarová exhibice Robina Fincka mezi dvojicí přídavků.

Předem jsem nic neočekával, přesto jsem halu opouštěl zklamán.

Playlist GNR:
Intro, Welcome To The Jungle, It’s So Easy, Mr. Brownstone, Live And Let Die, Better, Instrumental Jam + Dizzy Reed Solo + The Blues, Robin Finck Solo, Sweet Child O’ Mine, Bumblefoot Solo / Don’t Cry, You Could Be Mine, Knockin’ On Heaven’s Door, Richard Fortus Solo + Robin Finck, Out Ta Get Me, November Rain, Chinese Democracy, My Michelle, Think About You, Patience, Brain Solo, Nightrain. IRS, Robin Finck Solo, Paradise City.

Playlist GNR, na který nakonec nedošlo...


 
>>> ODKAZY

  Prohledat rubriku

  Najít další články autora

 Nejčtenější článek rubriky Reportáže:
Guns N' Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold

>>> MOŽNOSTI

 Vytisknout článek Vytisknout článek


  Diskutovat o tématu


   Sdílet článek...
 


Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Čtvrtek, 15.06. 2006 - 15:12:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Zdravím všechny!
Zde je první ohlas, který mi přišel na můj soukromý e-mail z adresy "AxlRose@seznam.cz".

Ty idiote!!!! Co to píšeš za pičoviny?? Takováhle kritika, to je fakt síla!Já sem tam byl taky, takže sem to viděl jasně. Není to pravda co píšeš, to neustálý srovnávání, že dřív bylo něco lepší. Např. že pohyb Axl byla křeč. S čím to srovnáváš??? To tam měl jako lítat s vrtulí v zadku, nebo co?! Seš fakt mrdlej. To sámý zpěv??? A že by stará sestava hrála vždy dokonale, tak to si nepamatuju, spíš naopak. Je to neoprávněná kritika a pokud někdo viděl jak se hrávalo dřív, nemůže tohle napsat. Za tohle si zasloužíš zas ty tohle, co ti píšu já, pisálku zasranej! Slabina byli diváci, ani se nedivím, když je v tyhle zemi tolik čuráků co píšou jako ty!!!!


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Neděle, 18.06. 2006 - 20:25:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ze stejné adresy, o tři dny později.

Ještě k tomu zpěvu. Axlův hlas se skutečně věkem mění, ale nelze říct, že je o tolik horší a že je totálné v tahu. Odzpívá vše co potřebuje a podává obstojné výkony, za které se nemusí stydět. Sám sem měl strach, potom co sem viděl např. vystoupení v r. 2002 na VMA. Teď je na tom rozhodně líp. To co jste napsal ale vy, s tím nelze v žádném případě souhlasit a proto uvádím konkrétní příklad a příkládám váš text: "Nejtristnější demonstrací tohoto nelichotivého stavu byla půl hodiny před koncem My Michelle, kterou si s Rosem přišel vystřihnout jinak předskakující Sebastian Bach. Ve společných refrénech nebyl Axl slyšet vůbec, v samostatně zpívaných slokách za Bachem zaostával o několik tříd jak v síle a přesvědčivosti přednesu, tak ve výrazu samotném. Sebastian ho, lapidárně řečeno, ´strčil do kapsy´. Byť jistě nechtíc – jsou to letití přátelé – pouze dal do svého výkonu všechno, obdobně jako při vlastním vystoupení" ...... Tohle přece není pravda! Bylo totálně naopak. Jak ve společ. refrémech, tak i sólo, byl Axlův hlas výrazně lepší, byl mnohem výraznější a rozhodně se neztrácel. Pravě při téhle skladbě Axlův hlas vynikl dost a dost. Já nevím jak vy, ale Bachův hlas sem chvílemi ani neslyšel, takže to nedokážu pochopit. Navíc je to i jiný typ hlasu, není tak už od přírody výrazný, s porovnáním s Axlem, je to prostě nic moc. A co se týče celkového přednesu, Axl byl schválně ne tolik výrazný, protože Bach byl jeho host a on mu dávál tímhle prostor. Dále bych doporučoval si na netu poslechnout ukázky téhle písně, ze současného turné. K pohybu Axla po pódiu, nelze nic vytknout, 100% výkon, navíc tenhle typ podia víc ani neumožňuje, vždyť je o tolik menší, než někde na staďáku v dřívějších dobách??? To by se tam musel někde zabit. Co mně vadilo, že se nehrálo např. víc nových songů, upřednostnil bych to, bylo tomu ale jak jinde, stejný počet, jen s malou změnou. (TWAT, Madaga., skvělé písně...škoda). Ze starých by mohli jednu, dvě vypustit, ale hodně mi chyběla RQ. Song CD, který Sazkaareně zazněl byla bomba, stejne tak Better, až výjde nová deska, máme se na co těšit. GnR byla vždy solovka Axla, to on dal kapele tvář, ač se to někomu nezdá. Hráli tam skvělí hudebníci, život jde ale dál, ať se každý ukáže co umí. VR je dobrá kapela, ale asi moc velkou díru do světa neudělá, protože nemá někoho jako je Axl. Axl vydá desku a může si ji vydat kdy chce, je to jen jeho věc a nikdo to nemůže kritizovat. S tváří GnR si může též dělat co chce a má na to právo, nová tvář je navíc hodně dobrá, nikdo už není zvědavej na nějaký "smažky" a doba je někde jinde. Až nová deská výjde, myslím že GnR bude zas v popředí zájmu. "Noví" GnR jsou skvělí a budou to pořád GnR dokud tam bude Axl Rose.
AxlRose@seznam.cz




[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: ppetrikk - Čtvrtek, 15.06. 2006 - 15:40:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nezbívá mi než souhlasit s předcházejícím komentářem. Melěš kecy. Na koncertu Deep Purple v liberci zpíval Gillan rozhodně hůř než Axl, a
taky to byl fantastickej koncert. Zatim jsem slyšel dost ohlasů a ty jseš první, kterýmu se to nelíbilo, což beru, ale necpi to dalším tisícům
lidí. Co se tíče diváku, tak po čtyrech hodinách už člověk tak řádit nemůže, takže mi bylo trochu skupiny líto, ale stejně to byla super show a
jeden z nejlepších koncertů, na kterejch jsem byl ( a na pár jsem jich už byl), takže už příště nepiš takovýhle sračky.


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Čtvrtek, 15.06. 2006 - 16:08:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Další ohlas z mé soukromé e-mailové schránky - protože je podepsán, připojuji níže i svoji odpověď.

Vážený pane Kovači,
právě jsem dočetl recenzi na koncert G'n'R a nestačím se divit! Mám pocit, že já a čtyři moji přátelé jsme byli na jiném koncertě než Vy?!?
To, že jsme na ně čekali je opruz, ale my měli iformace už v 18 hodin, že je zpožděné letadlo a G'n'R rozhodně nebudou v Praze před 22 hodinou. Takže mluvit o Axlových manýrech je celkem mimo. Nazval bych to profesionalitou - ve 22 sedá letadlo a ve 23:15 stojím na podiu na druhém konci prahy a mám před sebou přes dvě hodiny koncertu.
Nazvat Avenged Sevenfold další zbytečnou kapelou a "kašpárky" je přinejmenším odvážné. Jejich velmi svižný rock'n'roll, odkojený na klasickém metalu s inteligentním spojením do moderních stylů opravdu nepovažuji za zbytečnost.
Strhující začátek G'n'R a fantastický zvuk po třech minutách. Zvukaře bych naopak pochválil.
Nevím jestli jste se trápil při pětiminutových "neefektivních" sólech, ale mě šly hodinky asi trochu jinak. Já slyšel celkem neškodná dvou až tříminutová intra písniček. Celkem vtipné coversólo dvou kytar na písničku od Christiny Aquilery, jste asi vůbec nezaznamenal. Pamatuji si dobře, když jsem umíral při několikátém dvanáctiminutovém sólu pana Slashe na Strahově.
Izzy Stradlin výraznější osobnost??? Proboha! Znuděný unavený pán přichází na pódium slíznout smetanu ve finále - tak jsem to viděl já.
Ta "doprovodná kapela" byla skvěle sehraná parta, kterou to moc bavilo a bylo to vidět i slyšet.
Mám pocit, že jste šel na koncert už přednaštván. Chtěl jste jim to natřít a nenechat na nich nit suchou. To se Vám povedlo.
Ve svém životě jsem viděl mnoho horších koncetrů, za které jsem dal nemalé peníze. Já šel na kapelu, na které jsem vyrůstal a kterou už zřejmě nikdy neuvidím. Těšil jsem se, ale nic jsem neočekával. Viděl jsem skvělý koncert, za který se současní G'n'R nemusí stydět!
Pavel Eder


Vážený pane Edere,
asi jediné, na čem se shodneme, je fakt, že ve věci zdůvodnění časového posunu startu koncertu máme naprosto rozdílné informace.
Zbytek nemá smysl řešit. Každý má nezadatelné právo na svůj vlastní názor, na svá vlastní kvalitativní kritéria, na své vlastní vnímání. I na jejich svobodné vyjádření. Já si za těmi svými pevně stojím a zároveň necítím potřebu vás přesvědčovat, že "pravda" je na mojí straně. Ostatně veškeré své argumenty jsem předložil v inkriminovaném článku.
Na závěr snad jedinou výtku - na koncert jsem rozhodně nešel "přednaštván". Naopak, protože jsem si aktuální skutečný obrázek o koncertní formě GNR opravdu chtěl udělat, dokonce jsem si za své vlastní peníze koupil vstupenku! Jelikož stejně jako vy považuji GNR za jednu z těch nejzásadnějších kapel rockové historie, nechtěl jsem riskovat, že bych show neviděl třeba proto, že Axlovi něco tradičně přeletí přes nos a zruší všem novinářům předem odsouhlasené a přidělené akreditace...
Díky za reakci, s pozdravem
František Kovač


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: ppetrikk - Čtvrtek, 15.06. 2006 - 16:31:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Absolutně souhlasim. Krom toho autor neumí říct, že to bylo dobrý jen tak napůl. prostě GNR strašný, Avenged Sevenfold strašný, Sebastian Bach akvělý (--To je blbost


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Čtvrtek, 15.06. 2006 - 16:47:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Buďte tak laskav, čtěte pečlivě a nepřekrucujte moje slova!
Ještě jednou, speciálně pro vás, vaším slovníkem. (Omlouvám se všem ostatním za následující primitivní generalizaci!)
AS - hodně špatní. SB - velmi dobrý. GNR - Axl hodně špatný, kapela průměrná, hosté výborní.
Detaily viz článek...


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: jamillos - Čtvrtek, 15.06. 2006 - 16:40:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Zaplaťpámbu kluci, že jste se ozvali. Panu Kovačovi jeho názor nikdo nebere, ale jako publicista tohoto magazínu by měl psát KONSTRUKTIVNÍ kritiku, ale ne článek plný blábolů a otevřené zaujatosti proti Axlovi a celé kapele. Je vidět, že je naprosto neinformovaný ohledně nedávného i současného dění kolem Guns. Vyvracet zde všechny jeho omyly by bylo ztrátou času. GN´R jsou zpět a všichni páni Kováčové s tím nic neudělají, ať se jim to líbí, nebo ne. Fanoušci si udělají vlastní obrázek, což je hlavní. Za takovouto kritiku by pana recenzenta leckde jinde zlynčovali... GN´R forever!!!


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Čtvrtek, 15.06. 2006 - 17:04:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Konstruktivní kritika = argumenty. Ty v mém článku najdete, (téměř) každé tvrzení je jimi podpořeno. Ve vašem příspěvku je ovšem jaksi nenacházím...
Prosím, dejte si tu práci a vyvraťtě alespoň některé z mých údajných omylů. Začít případně můžete tímto mým předchozím článkem na téma GNR v RS - http://www.irockshock.net/modules.php?name=News&file=article&sid=612
Těším se na konstruktivní výměnu názorů!


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Honza_Martinek - Neděle, 18.06. 2006 - 10:31:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Dost by mě zajímalo, kde přesně leží vaše "leckde jinde", kde se publicisté lynčují za své recenze, a pánové jako Vy to zřejmě schvalují? Že by Kuba nebo Severní Korea? Myslel jste to vážně...když už se oháníte konstruktivní kritikou??? Pane s ID jamillos, se vší úctou, běžte do prdele. Anebo do míst výše jmenovaných.


[
Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Čtvrtek, 15.06. 2006 - 17:32:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Další e-mailová reakce...

Brý den,
myslím si, ŽE NEMÁTE PRAVDU.
Koncert byl skvělej - čekání mě taky nebavilo, ale já mám info, že byl zpožděn let a že letadlo sedalo kolem 22h za což asi Axl nemůže.......
Posuzovat jak který pěvec kokrhá v rozmezí kolika 15 let co tu byl poprvé????? tak to snad né gdo by čekal že to dá stejně, mno nevím........ jestli taky kokrháte a de to pořád stejně tak to klobrc dolů - ale myslim že Vás neznám...........to jde asi o úhel pohledu - já měl radost že přijedou a těšil se že daj starý pecky, ňáký nový a že trošku zavzpomínám - nikdo nezpíval tak jako on a nikdo nehrál jako Slash - takže nesrovnávat. Pro mě to byl bombovej koncert a jsem si jistej, že jsem nebyl sám komu se líbil. Ten obsáhlej kec byl vlastně o ničem takže gdyby ste to napsal pozitivní líp by se to četlo.
Naskle
Filip Horečný


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Čtvrtek, 15.06. 2006 - 17:34:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Přihazuji něco postřehů o obsahu mého článku z diskuse na webu rádia Beat.

Musím vám říct jednu věc: jak jsem v minulosti vypozoroval, lidé z Rockshocku jsu proti Guns a Axlovi speciálně dosti silně zaujati. Už v papírové podobě jsem si několikrát přečetl článek, který hrubě urážel nejen kapelu samotnou, ale i všechny její fanoušky!!! Nazývali nás tam psychopaty a chudáky, kteří ještě věří ve vydání nové desky, a podobně... Článek v rockshocku, který jsem si přečetl po uvedení linku v předchozím komentáři, mě vůbec nepřekvapil. Abych vyjmenovával všechny body, ve kterých se autor mýlí, ve kterých ukazuje svou nevědomost a ve kterých píše úplné nesmysly, na to nemám náladu ani se mi to nezdá smysluplné. "Noví" Guns jsou skvělí a koncert byl až na občasný horší zvuk (za což ale kapela nemůže) skvělý, včetně nových songů atd. Nečekalo se 4 hodiny, ale jen asi hodinu, o předkapelách všichni věděli, Axl je ve skvělé hlasové formě, lepší než před čtyřmi lety atd. Rockshock jsem si přestal kupovat nedlouho před koncem jeho papírové éry, a jak vidím, udělal jsem dobře. I kdyby byl v podobě časopisu znova, už bych se k němu nidky nevrátil...
jamillos@post.cz

Tak nevím, nejsem čtenářem Rockshocku, nicméně jsem asi byl na jiném koncertě než "jamilos". Co je myšleno "občas horší zvuk"? Že by ho chvílemi zvukař zlepšoval a v zápětí zase zhoršoval? Ne, prostě byl strašný! Kapela za něj skutečně nemůže - tedy potud, že je to jejich zvukař - proč si vozí takového ignoranta? K Axlovi - "je v lepší hlasové formě než před čtyřmi lety" - no potěš, tak to tedy musel být v té době mazec!! A nazývat se s touhle partou "GNR" je tedy opravdová drzost! 3 kytary, basa, dvoje klapky, bicí - místo "symfonie" něco, co připomínalo garážovou zkoušku. Kdo tvrdí, že "GNR" jsou "zpátky", nikdy staré GNR neviděl!!!
mlcoch

Jak nekdo muze napsat takovych lzi pohromade???? Jedine s cim na te strance souhlasim je komentar tam dole!!!!!!! grrrrrrr, no ten clanek me ale pekne vytocil!!!!!!! Udelej te pro me neco, tenhle casopis zrusteeeee!!!!!!!
Eva

Guns jsou zpátky a žádní pitomí kritici z Rockshocků apod. s tím - k jejich vzteku - nic nenadělají. Taky se zaplaťpámbu na té stránce dole už ozvali lidi, že tam ten chlap píše kraviny. Nemá cenu se nijak dohadovat, skutečnost je jasná. Guns jsou skvělí a ti, kterým se to nelíbí, se můžou jít bodnout, fans vědí své.
jamillos@post.cz



[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Pátek, 16.06. 2006 - 09:41:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Další komentář z webu Beatu:

Jak sem tak koukala na ten debilní rockshock byla sem totálně ZHNUSENÁ!!! Co to tam ten mrzák psal za kydy???!!! on snad byl na jinym koncertě než já!! mě sestava jako ostuda nepřišla i když věřím že původní uskupení bylo lepčí. co tim vůbec sledoval takhle je pošpinit??!!! stejně, fans (JÁ!!) si udělají vlastní názor!! hele letadlo s AXLEM fakt mělo zpoždění?? o ničem newim....
Roxi


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Pátek, 16.06. 2006 - 11:19:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Další příspěvek z beaťácké diskuse!

Včera jsem bohužel četla článek toho píč*se z Rockshocku a rozčílila se tak, že jsem se k tomu ani nebyla schopna vyjádřit.. Cos ku*va čekal?!! Že tam Axl naběhne jako kdysi v trenkách a bude lítat jak pominutej?! Už mu není dvacet a všichni můžeme být rádi, že se na to ještě nevys*al.. Sledoval jsi vůbec, co dělal a jak se vyvíjel v průběhu let po rozpadu staré sestavy? Že se dal do kupy a po dlouhé době vystupuje ve skvělé hlasové formě? Že v jeho nové sestavě vystupuje banda zatraceně dobrých umělců? Chápu, každý má právo na vyjádření vlastního názoru, ale tohle jsi fakt nemusel.. Nemá cenu ti něco vyvracet, ale promiň - upřímně srovnávat úroveň kapely (a to třeba jakékoliv) někde před 14 lety a teď - to je teda odvaz jako sviň. Jestli někdy to podělaný album CHINESE DEMOCRACY vydaj, tak to bude teprv mrda a já už se fuckt těším, bohatě mi stačí to málo co jsem z nových songů slyšela - je to prostě o NĚČEM. A co se pro mě zanedbatelného zpoždění týče, prošvihla jsem Strahov a dlouhých 14 let doufala v existenci a návrat GNR, takže to čekání mě vůbec nerozhodilo.. Pro všechny fandy: na staré GNR můžete už jen vzpomínat a budťte rádi, že z nich ještě něco zbylo - a to něco stojí za to, protože Axl má svoji novou superbandu a budoucnost s nekonečně vydávaným Chinese Democracy a další část členů naprosto luxusně funguje v Velvet Revolver a po hustě našláplé desce Contraband maká na další. Ha!
sweetteresacentrm.cz


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Pátek, 16.06. 2006 - 11:32:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Na adrese http://www.radiobeat.cz/cs/index.php?scname=comments&clanek=3434&ref=%2Fcs%2Fstranka-4-37.htm se to začíná pěkně rozjíždět...

Lidi, musím se vám fakt smát! Uvědomujete si někdo, že pan Kovač je v týhle republice (snad) jedinej novinář, kterej se GNR a souvisejícím bandám opravdu dlouhodobě a podrobně věnuje? Viděl a slyšel víc jejich koncertů a studiovejch nahrávek než vy všichni dohromady!!! I proto jeho kritiku beru a oceňuje především obsáhlost toho hodnocení. Nejsou to žádný povrchní slinty jako jinde, jde pěkně do hloubky...argumentuje. To ani jeden z vás nedokáže, protože jste zaslepený obdivem ke svejm miáčkům, podělaný už z toho, že jste je vůbec viděli. Pro dokreslení situace doporučuju jeho další článek pro Rockshock z nedávný minulosti o vývoji GNR do dnešních dnů - http://www.irockshock.net/modules.php?name=News&file=article&sid=612 případně další o Velvet Revolver atd, taky na irockshock.net...
pan chytrej



[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Pátek, 16.06. 2006 - 14:54:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ten článek jsem četl a celkem nic proti, jen by mě zajímalo, co znamená, že bylo vydání desky ohlášeno už dvěstěkrát. A kým? Muzikanty samotnými? Tomu nevěřím. Ono když se totiž pořád někdo někoho ptá a otravuje ho, tak mu ten dotyčný vždycky nějaké to datum "předhodí", ale to přece není slib! Axl už v roce 2002 říkal, že ho pořád lidi do něčeho nutili a chtěli po něm data sliby atd. (Taky by mě zajímalo, co znamená, že stará tetování jsou fuč!) A je zde ještě jedna věc, která je dost pochybná. proč proboha neustále někdo recenzuje a hodnotí jakési demo stažené z netu, To přece ještě není samotná deska, tohle může být bůhvíjaká kvalita a kdy to bylo nahráno taky nevíte. proč prostě a jednoduše nepočkáte s hodnocením až na podzimní album? Už se nemůžete dočkat? Dizzy v jednom rozhovoru řekl. Víš, už teď existuje aspoň milion lií, kteří se už teď rozhodli, že to album budou nenávidět. Ale víš co? Srát na ně! So se týče zaslepenosti. částečně by to byl pochopitelný argument, ale pokud se x lidí shodne na tom, že to bylo skvělé (až na nějaké ty mušky) a že recenzent byl úplně vedle, tak na tom asi něco bude, že? Navíc zde v ČR pravděpodobně existuje speciálně liga novinářů, kde je hlavní soutěžní téma Kdo se nejvíc strefí do Axla a spol. a napíše co největší nesmysl... Peace out.
jamillos@post.cz



[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Neděle, 18.06. 2006 - 14:25:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
informace a nahravky, ktere ma pan Kovač jsou stejne a mozna i mensi nez u nas "hard-core" fanousku...a to je fakt.
Novocaine, beautifuldisease@centrum.cz



[
Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Appetite - Pátek, 16.06. 2006 - 14:05:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
VIDEL SOM AXLA A IZZYHO...TO JE VSETKO...MAM OD NICH SKORO KAZDY KONCERT PROSTE VSETKO ..FICIM NA NICH ASI 10 ROKOV A PO TOMTO REVIVALE A POSPINENI GNR SOM S NIMY SKONCIL....LUTUJEM ZE SOM TAM BOL....!!!!!!
DOSRALO MI TO CELY POHLAD NA GNR
DO RITI S NIMI


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Vajgl - Pátek, 16.06. 2006 - 14:15:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Článkem p. Kovače jsem byl velmi rozčarován, ale než jsem k tomu stačil napsat do diskuse svoje, tak koukám, že už to za mě učinili jiní, takže všem děkuji! Co se zvuku týče, nemyslím si, že to bylo vyhulený, naopak mě překvapilo, že se při tom dalo i bavit (teda hodně nahlas, ale dalo). Axlova hlasová forma mě mile překvapila - ve srovnání s živým 2CD z let '87 - '93 je teď Axl o 100% lepší, nevím s čím p. Kovač jeho současnou "hlasovou indispozici" porovnává. Že kapela už svojí image a "chemií" uvnitř není to, co bývala za Slashe a spol., to snad je samozřejmý, ale to jsme všichni věděli a s tím jsme tam šli. Pokud tam někdo jde a pak je tím otřesen, pak je, pardon, blb.


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Pátek, 16.06. 2006 - 14:47:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Dobrý den pane Kovači,
Myslím, ze takovou recenzi jakou jste na na koncert GnR napsal si nezasloužil… Nebudu Vás shazovat nadávkami jako jiní i když jsem taky naštvaný. Přímo na Váš mail píšu, protože na stránky rockshocku se musí čtenář registrovat a to nenávidím.
Z recenze mam pocit ze mate všechno na háku a jsme pro Vás blbci, kteří mohli mít dokonce radost. Píšete také docela lži („Selhání bylo evidentní, stejně jako rozčarování většiny přítomných fanoušků.“, „Přivítání ovšem není – po zásluze – nijak vřelé.“,“ …celkově nedobrý dojem z koncertu…“, „Rose se snaží pohybovat jako zamlada, ale je v tom křeč.“) kterými snad chcete chybně informovat fanoušky, kteří koncert nenavštívili, ze stál za prd – což nestál! Čekání bylo celkem nudné, ale ne koncertech se proste čeká, když se mi to nelíbí, tak si doma pustím CDčko.
Dále byste si také mohl odpustit rádoby vtipné poznámky („…skřehotavý vokálek…“, domněnka dodatečné úpravy hlasu ve studiu, “Při vědomí výběrového klíče zúčastněných, kdy je na prvním místě schopnost snášenlivosti s psychopatickým frontmanem a hráčské kvality se posuzují až jako druhý osobnostní parametr, se ovšem není čemu divit. Prostě, takhle dnes umí hrát každý, kdo si dovolí vylézt na pódium.“, „Pokud se tedy nepotřebujete každých deset minut za každou cenu nadýchat z kyslíkové masky či jinak ´občerstvit´...“ , „Kašpárci jsou v tahu…“, „…až se Axl vrátí z ’výletu’ alespoň na dohled naší pozemské reality…“, „Žel, ani tato hitovka nezůstává ušetřena instrumentálních excesů, kdy si opulentní Slashovo sólo rovným dílem rozdělují všichni tři kytaristé. Že by se každý byl schopen naučit pouze část?“) které nehovoří moc o Vaši profesionalitě a ukazuje Vaši zpruzenost při psaní recenze.
Je také zajímavé ze „fucky“ jsou u Axela vulgární, ale slovník Sebastiana Bacha nekomentujete a ještě jeho vulgarity v recenzi citujete.
Z cele recenze mi vychází, ze GnR nemáte moc rád a napsal jste ji s horkou hlavou, s jakou píší čtenáři své komentáře plné nadávek.
Mně osobně koncert dostal jako dlouho žádný a přinesl spoustu radosti.
S pozdravem a přáním více objektivity a méně namyšlenosti,
Petr Štěpaník


Dobrý den pane Štěpaníku.
Abych řekl pravdu, na celé "kauze" koncertu GNR mě ex-post nejvíce těší skutečnost, jak se v jeho hodnocení (až na výjimky) shoduji s kolegy novináři z ostatních periodik včetně mateřského RS, stejně tak jako s různými přáteli-hudebníky, kteří byli na show přítomni. Těch víceméně spokojených je opravdu minimum, o žádném vyloženě nadšeném jedinci z branže doposud nevím.
Na druhou stranu, s obdobnou reakcí fanoušků jsem počítal. Novinařinu dělám už nějaký ten pátek a je to stále stejné: pokud nechválíte, jste popliván. Své články ovšem nepíšu, abych se nechal vítězoslavně plácat po zádech partou zaslepenců. Inu, krásně se ukazuje, že etymologický základ slov fan(oušek) a fan(atik) je totožný a často lze mezi ně vsunout rovnítko.
"Rádoby vtipné poznámky" a "domněnky" jsou čertužel fakta - proto koncert dopadl, jak dopadl, proto jsou jeho hodnocení taková, jaká jsou...
Co se týče vámi zmiňovaných rozdílně komentovaných "fucků" Axla a Sebastiana, není co řešit. Sám jistě uznáte, že je velký rozdíl o něčem říci, že to bylo "kurva dobré (fucking good)" - kde podstatné jméno "kurva" nahrazuje spisovný výraz pro "hodně" nebo "dost", který lze méně slušně ale i méně vulgárně nahradit třeba synonymem "sakra" ("sakra dobré") - než o někom říci, že je "pěkná kurva", což je prostě nadávka. V inkriminovaném případě Bach rozhodně o rock´n´rollu neříkal nic špatného, naopak ho oním "mother-fucking rock´n´roll" velebil. Rose však nejprve o Češích prohlásil, že jsou "zmrdi" ("fuckers"), protože Američany porazili ve fotbale, aby posléze jednoho z nespokojených fanoušků počastoval slovy "Suck my dick, you asshole" ("Vycucni mi čurá

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: jamillos - Pátek, 16.06. 2006 - 15:28:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jenže pan Štěpaník má stejně pravdu. Co se týče Axlova fuckování, není to žádná novinka. Jeden týpek po něm hodil nějaký náramek, druhý mu neustále říkal, aby šel k němu, tak měl pak Axl speciální proslov pro něj... atd. A to fuckers? Jestli jste viděl, jak to řekl, bylo vám jasné, jak to myslel. taky za to připojil "Congratulations", což už jste zmínit opomněl. Vy z toho děláte něco jako drastickou reportáž z Novy ("fanoušci začali pískat" a víte kdy a proč?). Všechny příklady, které p. Štěpaník vyjmenoval, jsou opodstatněné. To, co jste napsal, prostě nebyla normální kritika, to byl pohřeb. A přitom drtivá většina lidí byla spokojena. Jsem fanoušek, ale nejsem zblblý fanatik. S čím pořád porovnáváte, a proč? Vsadím se, že lidé jako vy by se na koncertě Deep Purple v ČR divili, kde je Blackmore, respektive by to srovnávali s koncerty z doby In Rock. A že už zehrají Child in time a jak to... Napsat na začátek takovéto reportáže "Krutý konec nadějí, definitivní smrt legendy" je prostě totální pitomost a zatvrzelost proti kapele, a pak se nedivte ohlasům naštvaných fanoušků. Axl nezklamal, má skvělý hlas a Vaší "morální povinností" není za každou cenu pošpinit kapelu, kterou zrovna nemusíte. Při My Michelle nechal Axl zpívat spíše Baze a je to asi logické, když tam byl na jeden song jako host, často se to tak dělá. Troufalost, zoufalost, křeč, chybí dechová sekce (v Sazka Areně??), kytaristi si rozdělují Slashovo sólo (slyšel jste je někdy na nahrávkách z turné 2002 při Nightrain či November rain nebo Paradise City, když už to tady zvukově tak nevyšlo?) ...atd - tyhle všechny pojmy hovoří o vaší zaujatosti a nesmyslnosti takové recenze, nemůžu si pomoct.
S pozdravem
Pavel Jeřábek (ml.)


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Pátek, 16.06. 2006 - 16:17:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Pane Jeřábku mladší,
nebudu vás, stejně jako pana Edera a další, přesvědčovat, že "pravda" je na mojí straně. Necítím tu potřebu. (Více jsem tuto myšlenku rozvinul právě v odpovědi panu Ederovi - viz výše.)
Na otázku "S čím pořád srovnáváte a proč?" jsem pak odpověděl v samém úvodu článku a nechci se opakovat - prosím najděte si to.
Myslím si, že nikdo nemůže tvrdit, že bych zrovna já neměl přehled o tom, co se kolem GNR a souvisejících uskupení kdy dělo a jak která sestava hrála - tahle kapela je pro mě jednou z těch nejzásadnějších - čímž odpovídám na další vaši otázku. Proto se taky se svým hodnocením pražského koncertu cítím tak silný v kramflecích - věřte mi, opravdu mám s čím srovnávat.
Jinak kdybyste byl býval četl moje články i v minulosti, dobře byste věděl, jak moc si Steva Morse vážím. Chápu ovšem, že nemůžete mít přehled o každém písmenku, které kde vyjde, takže tu pro vás svůj názor na něj zrekapituluji. Tento "náhradník" Ritchieho Blackmora v Deep Purple se mi opravdu velmi líbí. Je to skvělý muzikant a navíc i velmi sympatický člověk. V soukromý velmi skromný, žádná namyšlená arogantní primadona. Co se jeho účinkování v DP týče, dělá mi radost tím, že se jednak nesnaží křečovitě kopírovat styl svého předchůdce - do kapely přinesl vlastní způsob hry a citu pro ni, kterým výraz legendárního souboru vkusně obohatil - na druhou stranu si je ale velmi dobře vědom, v jaké skupině působí a kdo v ní původně zastával jeho post a tak ke svému angažmá (i jako skladatel) přispupuje maximálně citlivě, právě s ohledem na zachování historické kontinuity DP.
František Kovač


[ Odpovědět ]


Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: lenkus - Sobota, 17.06. 2006 - 14:48:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Velevážený pane Kováči,
neznám Vás, nic jste nedokázal, kromě psaní neobjektivní rádoby kritiky, nikdy jsem o Vás neslyšela a doufám že neuslyším. Zatím co o Axlovi bude slyšet ještě dlouho. Je to nenahraditelná živoucí rocková legenda, která na sobě neskutečně zapracovala. Koncert byl nezapomenutelný, jeho hlas i charisma ohromující. Zůstal sám, dokázal se vrátit a ohromil. Co je hodina na něco neuvěřitelného, čekali jsme 15 let a nevěřili, že zažijeme 13.6 23:15h. Bůh žehnej Axlovi!!! Doporučuji vám psát o vesnických zábavách, na toto nemáte. Lenka


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Tyrael - Sobota, 17.06. 2006 - 14:56:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Prvne bych chtel rici ze, Vase recenze ma uz od pocatku ,,spatny zaklad,,. Nemuzete preci srovnavat ,,oldguns,, a newguns,, kdyz moc dobre vite, ze to sou dve uplne rozdilne kapely, jedine co maji spolecne je frotman Axl Rose. Dale bych se chtel zeptat, co Vas vedlo k tomu, ze Axl mel hlasovou indispozici ?? Cetl jste nejake zahranicni recenze napr. z warmupu, ktere Guni odehraly v NY ? Vetsina recenzentu se shoduje, ze Axluv hlas je ,,better than ever,,. A velice spatne jse si vylozil. Axlova pogratulovani k nasemu vitezstvi na MS proti USA. Axl rek ,,Ze nam musi pogratulovat k tomu, ze jsem je porazili 3:0,, odmlcel se a pka dodat ,,Vy sraci,, s usmevem na rtech! a pote znovu dodal GratulujuNa cez nasledoval potlesk od publika! Predem dekuji za odpoved na me dotazy.


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Neděle, 18.06. 2006 - 19:49:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
A proč bych nemohl srovnávat? Právě naopak: musím! Ostatně toto vysvětluji dost obšírně ve svém článku...
Co se Axlova zpěvu týče, je postupem let prostě čím dál tím horší. Technika zpěvu, na které v předchozích letech údajně tolik pracoval (a posun tam skutečně je - speciálně na studiových nahrávkách) totiž není vše, mnohem důležitější je samotný hlas, jeho síla a výraz. Což nám ostatně zcela jasně předvedl Sebastian Bach při společné My Michelle. Stárnutí organismu a životospráva udělají své za vás, tady cvičení moc nepomůže. Co lze ve studiu ikskrát přetáčet a různě upravovat, naživo vyleze v plné nahotě.
No a pokud označení "sráč" nepovažujete (ať už zazní v jakémkoliv kontextu) za vulgární a urážlivé, nemáme se na toto téma déle o čem bavit...


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Tyrael - Pondělí, 19.06. 2006 - 14:25:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ono zalezi dost na kontextu, v kterem ono slovo srac pouzijete. Vam se nidy nestalo, ze Vas vas kamarad porazil napr. ve stolnim fotbalku. A vy jste mu odvetil ,,ty jsi mi to teda nandal! ty sraci! A usmal ste se na nej? Takze ono sraci nebylo mysleno vlastne nijak ,,zle,,.? Tak nejak to myslel i Axl.


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Pondělí, 19.06. 2006 - 15:46:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak to se mi tedy opravdu ještě nikdy nestalo - tak primitivní přátele, abychom si navzájem v žertu nadávali, totiž nemám...
Jinak o kontextech a různých lingvistických konsekvencích jinde v této diskusi.


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Tyrael - Pondělí, 19.06. 2006 - 18:11:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Mate/nemate na tom zas az tolik nezalezi. Jen jsem se na vyse uvedenem priklade, snazil vysvetlit, jak to Axl myslel, myslim si, ze vetsina az na Vas to pochopila.


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Tyrael - Sobota, 17.06. 2006 - 15:06:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
,,Slovní přestřelka s jedním z diváků, plná vulgárních ´fucků´, frontmana rozlaďuje natolik, že vynechává svou tradiční klapkovou exhibici před November Rain,,

Prosim ??? A na tohle ste prisel jak ????

Axl ho setrel celkem dosti povedejma hlaska a mel z toho fanouska docela prdel! :-)) Axl byl behem celyho koncertu v dobry nalade. btw: Jak jste na tom vlastne s anglictinou ? Vite co mu presne rekl ? Kdyby ste nahodou nevedel tak ja Vam to zde zopakuji :-)))





[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Neděle, 18.06. 2006 - 19:30:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jak jsem na to přišel? Byl jsem na inkriminovaném koncertě a jasně viděl jak po zmiňované slovní přestřelce (která nebyla první) váš již značně nakvašený hrdina spěšně sedá ke křídlu, v rychlosti se rozehrává a vypouští vlastní plánovanou exhibici před November Rain. Zřejmě nesnesl pomyšlení, že by na něj hala pískala stejně jako na ostatní sólující členy GNR.
Jinak s angličtinou jsem na tom zjevně lépe než vy...


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Slash - Úterý, 20.06. 2006 - 22:47:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Hej,hej a proč se teda hádali a co mu vlastně Axl řek...jsem to trošku nepobral


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Slash - Pátek, 23.06. 2006 - 18:57:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Hmm,no to je ohlasů...teď nikdo nějak neví co mu Axl řek,ale díky za odpověď fakt dík...


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Tyrael - Sobota, 17.06. 2006 - 15:08:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Welcome To The Jungle. Projekce, světla, pyroefekty. Přivítání ovšem není – po zásluze – nijak vřelé.

A na tohle ste prisel jak ?

Ja teda slysel bourlive ovace publika!!!


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Neděle, 18.06. 2006 - 18:54:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jak jsem na to přišel? Byl jsem na inkriminovaném koncertně a měl oči i uši dokořán.
A protože jsem si opravdu chtěl udělat plnohodnotný úsudek o aktuální kondici stávající sestavy GNR, nestál jsem v první řadě, aby mě neohlušil řev oddaných zaslepenců vzívajcích svého poloboha Axla Rose (spokojených s pouhým faktem, že ho vidí na vlastní oči - pusu ani otevírat nemusel a když se tak stalo, tak ať už byl objektivní výsledek jakýkoliv, bylo to samo o sobě úžasné)...


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Tyrael - Sobota, 17.06. 2006 - 15:16:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Kdyz uz jste tedy takovy znalec GNR. Tak bych od Vas rad slysel odpoved na otazku proc uz Axl Don´t cry nezpiva ?

(Ja to vim)

Aby jste si nemyslel, ze jsme proti Vam zaujaty, souhlasim s Vama s tim ze:

-Bach byl vynikajici! Skratka rocker, jak ma bejt

-Sola byla vesme nudna a nekreativni (az na Dizzyho pianove solo a Thalova instrumentalni verze Dont cry)

-Avenged Sevenfold, stali vazne za h*** ti kluci by meli jeste na nejakej cas zalist zpatky do garaze.

-Slash je nenahraditelnej na nej nikdo z newguns nema. To vime vsichni! Kdyz nekdo dostane nekolikrat cenu pro nejlepsiho kytaristu sveta, tak asi ne jen tak pro nic za nic.


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Neděle, 18.06. 2006 - 17:07:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Proč už Axl nezpívá Don´t Cry? Odpověď je jednoduchá: protože v současném setu GNR se tato skladba objevuje pouze v upraveném formátu v rámci sóla Rona Thala aka Bumblefoota.
Kromě tohoto exaktního vysvětlení samozřejmě existuje několik hypotéz, proč tato skladba nebyla do repertoáru zařazena v původní podobě - od Axlova distancování se od obou někdejších textů skladby až po komplikované právní kličky, v nichž se tato skladba (resp. její autorství, autorské práva a užívací práva) údajně ocitla. Těchto informací jsou ale plná všechna fanouškovská fóra kapely, takže je tu nebudu zbytečně rozvádět.


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Neděle, 18.06. 2006 - 20:28:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
A další elektronický dopis do mé soukromé pošty...

Milý pane Františku Kovači asi vím že po tomto dopisu se mi neozvete spátky a nebo si ho ani neprectete ale to je mi celkem u prdele protoze to co ja citim vuci vam musi ze mne.Asi už tušíte o co ne...ne vlaste urcite netusite protoze vy ste takovej debil ze to svet snad este nevydel.Jak ste vy zku.. kretene moh napsat neco tak hnusnyho a Gusn N Roses...ale asi se neni cemu divit kdyz vy tak poslouchate akorat Evu a Vaska Jadranske Serenady.Ale co ja se s vama nebudu rozcilovat protoze tak tupí slova ste snad ani nemoh vymyslet....ja teda nevim ale prece kdyz mam takovejhle kretenskej nazor tak si ho necham pro sebe a ne abych ho cpal nekam na net,vy ste si asi neuvedomil jak ste si to tim posral-a ja vam to preju ja bych vam za tyhle slova dala nejradci do hu...Guns N Roses je ta nej skupina co kdy byla a bude a vy ste to asi nepochopil a to jak ste tam psal ze od toho koncertu nic neocekavate tak proc ste tam vubec lez....pro me ste ten nejvetsi debil kteryho znam.....moc se omlouvam za ty slova ale opravdute o se to uz nedalo vydrzet....jo a este neco Axl byl ve vyborny forme a chtela bych videt vas jak by ste to vy dokazal!
Zatim naschle a s pozdravem Karla





[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Neděle, 18.06. 2006 - 20:32:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Do redakce mi chodí i pozdravy ze zahraničí!

Vazeny "hudobny novinar",
s tvojho clanku som bol absolutne rozcarovany a znechuteny.Mam 22 rokov,Guns n Roses pocuvam od roku 1991,pretoze predtym som nemal nato vek,aby som mohol aspon z casti vnimat hudbu...To ,ze kritizujes hobikov okolo Axla by mi ani tak nevadilo,ale je kritizujes samotneho Axla,tak to uz je fakt sila...Axl dobre vyzera,Axl ma kralovsky hlas,a jeho pohyby???no uplne genialne...Novi Gnr su uplne genialny vramci ich moynosti a schopnosti..takze prosim ta nepis o Gnr,ked ich mienis tak kritizovat,lebo potom silne pochybujem o tvojej legitimite byt hudobny novinar a kritik...Slovo " kritik" neznamena kritizovat,tak si to nemyl ty zakomlexovany kokot!!!! GUNS N ROSES FOREVER?AXL FOREVER!!!! AXL,s BIG REVIVAL!!!!!
Peter Forgac, Bratislava, Slovenska Republika



[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Slash - Neděle, 18.06. 2006 - 21:30:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Hele,proč se teda hádal Axl s tim fanouškem a co mu říkal mě tam někdo pořád řval do ucha tam sem nic neslyšel...díky moc za odpověď


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Tyrael - Pondělí, 19.06. 2006 - 13:10:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://www.gnrportal.net


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Slash - Úterý, 20.06. 2006 - 12:31:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
What????jj díky za odpověď takovou jsem fakt nečekat:)))))))


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: strapo - Neděle, 18.06. 2006 - 23:08:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
(nie vazeny) Pan Kovac,
uz po precitani prvych riadkov som vedel ako bude cela recenzia vyzerat a aky je vas osobny postoj k novym GNR. porovnavat stary gnr a novy gnr je nemiestne. ano, novy gnr uz nieje to co stary ale s tym sa musime vsetci zmierit. slash, duff ani matt sa uz nikdy nevratia ku axlovi a tak na stary guns mozme spominat iba z nahravok. to ale neznamena ze ked novy gnr je iny ze je zly. pocul som dost ukazok z chinese democracy a ta hudba do seba nieco ma! takisto vase pocity z koncertu su nemiestne. co ste cakal? ze tam bude axl behat v shortkach a bude vo fyzickej (aj spevackej) kondicii identicky ako pred 15 rokmi? mozno ste ocakavali vela, ale kazdy normalny clovek si jasne v hlave da do kopy ze novy guns uz nikdy nebudu ako stari guns. ale to neznamena ze su zli! naopak axl je mozog a vie aj "na starobu" produkovat kvalitne songy! ale to by ste najprv museli opustit ten zasneny opar minulosti, ktory sa vam pred ocami rozplynul a cely nasrany ste napisal tuto "recenziu". ked uz hovorime o recenzii, tie vase narazky su dost priblble, hlavne ze ked ludia pouziju podobne v diskusii, hovorite im "zaslepeni fanusikovia", hlavne ze vy taketo nezmysly mozte vypustat z klavesnice do recenzii ktoru si potom precitaju haldy ludi a na zaklade vasho mensinoveho negativneho nazoru si urobia mienku o koncerte.
privital by som minimalne dalsiu recenziu od ineho cloveka, minimalne profesionalnejsie napisanu, podlozenu argumentami a nie priblblymi narazkami. svoju osobnu znechutenost zo zistenia ze novi gnr niesu to co stari gnr (to neznamena ze su zli) ste si mohli nechat pre seba a nepisat tento zaujaty, neprofesionalny, siahodlhy a hlavne NUDNY clanok.


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Pondělí, 19.06. 2006 - 13:38:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ahoj, pisu ohledne clanku, ktery si napsal ke koncertu Guns N´Roses v Praze. Myslim, ze koncert byl dobry. Podle me lepsi nez jsem ocekavala, vzhledem k tomu, co jsem mohla shlednout na internetu. Jednalo se predevsim o predesle koncerty z roku 2006. Myslim, ze Axl zapracoval na svem hlasu a je lepsi nez kdy predtim. To, ze je v kondici, myslim predvedl dostatecne; i vzhledem k jeho veku nemuzeme ocekavat vykon vrcholoveho sportovce. (Jini zpevaci nedokazou behat a soucasne zpivat; vetsina se zastavi).
Nicmene musim souhlasit s tim, ze i na me tato kapela pusobila spise jako velmi, velmi dobry Axl´s band nez jako opravdovi GN´R. Mozna za par let to bude lepsi. Presto asi moc dobre nejde srovnavat tyto gn´r a ty predesle, ktere tvorili predevsim Axl a Slash. Toho lze asi jen tezko nahradit (mozna Brian May?). Spise kdyby si Velvet revolvers vzali k sobe Sebastiana Bacha, byli by mozna mnohem lepsi, jelikoz si myslim, ze Sebastian by Axla mohl nahradit dobre.
Co se tyce zpozdeni koncertu. Podle toho, co jsem cetla, tak udajne letadlo dosedlo na Ruzyni pred 21:00 hod. Pro toto tvrzeni svedci i to, ze v letadle mel sedet mimo Axla i Sebastian, ktery byl na podiu vcas. Takze letadlem by to byt nemelo. Dalsi moznosti muze byt fama, ze pry si Axl nechal nainstalovat do satny plazmovou televizi, aby mohl koukat na fotbal (a koncert zacal az po skonceni fotbaloveho prenosu). Anebo take proto, ze do haly dorazil i zpevak z Red hot chilli peppers, ktery stal na podiu prave v dobe, kdy bylo podium zcela pripravene pro hrani gn´r. Takze je otazkou, zda zpozdeni (ne)bylo z vule samotneho Axla.
Z jakeho duvodu vynechal a zda-li vubec sve solo pred november rain se muzeme jen domnivat. Na cloveka, ktery ho tam dost sproste provokoval, byl Axl jeste pomerne slusny a mel z nej i legraci. Pozdeji ho usadil aniz by musel rict nejake vulgarity. Mimochodem ten clovek byl udajne dost opily (podle tvrzeni lidi v diskuzich, kteri stali vedle nej).
Souhlasim s tim, ze sola byla pomerne nudna, az na verzi publika "don´t cry". Ta byla velmi dobra a hlavne samotny napad zahrat medialne znamou vec, do ktere se zapoji i publikum. Nejhorsi byl snad Robin ( to bylo jedno z nejhorsich sol), ktery ani nevedel co hrat.
Co se tyce pauz behem koncertu gn´r, tak Axl se jednak chodil prevlekat a mozna nadychat kysliku (na to, ze dycha kyslik existuji fotky), coz neni divu. Ale to je jen jeho vec. Nekde dokonce psali, ze na koncert v Budapesti(?) si vyminil pauzu na kyslik po kazdem songu a dokonce si nechal pristavit soukromou sanitku pro pripad resuscitace.
Takze na zaver shrnuti: Koncert bych ohodnotila body 8 z 10-ti. Prvni predkapela tam snad ani nemela co delat, druha byla vynikajici a hlavni hvezda vecera? Zpevak byl vynikajici, kapela se hodne snazila a docela to zvladla, ale celkove spise pusobila jako Axl Rose´s band. Presto za par let podle me budou mnohem lepsi.
A jeste doplnek. Don´t cry se udajne nezpiva proto, ze na ni pracoval jeho kamarad Shanon Hoon (snad jsem dobre napsala jmeno) a ten "nedavno" zemrel (overena informace), snad kvuli drogam. Axl na ni pry prave proto vyhlasil embargo.
danmak@seznam.cz


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Tyrael - Pondělí, 19.06. 2006 - 14:31:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
ANO! Presne! To je onen duvod proc Axl DC uz nezpiva.


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Pondělí, 19.06. 2006 - 15:49:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Vhodnější by bylo napsat, že to je jeden z oněch údajných důvodů, proč Axl Don´t Cry momentálně nezpívá...


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Tyrael - Pondělí, 19.06. 2006 - 18:08:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ok mate pravdu.


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: strapo - Úterý, 20.06. 2006 - 02:09:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
musim povedat ze toto je zatial najobjektivnejsi prispevok v celej diskusii.

a kovac tie tvoje priblble trapne kommenty si nechaj pre seba ty trapny wannabe redaktor


[
Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: Tyrael - Pondělí, 19.06. 2006 - 18:26:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tahle diskuze vlastne nema vubec smysl. Dulezite je co si mysli fanousci a s jakym pocitem odchazeli domu. Vetsina fans, s kterym jsem at uz osobne nebo pouze pres net hovoril, odchazela spokojena (samozrejme az na vyjimky), prevazne fanousky, kteri se svym vekem neradi zrovna mezi mladiky. Ty asi nejvice nastvalo dlouhe cekani na to nez GNR zacnou hrat, protoze rano musej vstavat do prace. Konec koncu jsou to fanousci. Kdo si kupuje alba a vlastne tak predurcuje uspech/neuspech kapely. Stejne si nemuzu pomoci ale i s odstupem casu. Mi prijde, ze jste tu recenzi napsal zbytecne az moc kriticky. Nektera slova jste volil podle meho nazoru az prilis tvrde viz ,,Krutý konec nadějí. Definitivní smrt legendy,,. Myslim jsi, ze takoveto soudy muzete vynaset az pote co vyjde nove album Chinesse Democracy. Snad se ji dockame. Pak se ukaze jestli jste mel pravdu. A ja doufam, ze ji mit nebudete. A ze GNR po vydani CHD vsem pisalkum vcetne Vas uz konecne zavrou hubu.


[ Odpovědět ]


Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 1)
Od: FrantisekKovac - Úterý, 20.06. 2006 - 13:45:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Vážený Františku,
my jsme byli oba na jiném koncertě? Proboha, snad jsi nečekal, že Axl bude pět jako Coverdale zamlada. To bys asi GN´R znal špatně… Samozřejmě koncert měl pihy na kráse, Axl nebyl v jistých pasážích intonačně vůbec jistej, ale byl snad v roce 1989 nebo 1992 na tom jinak. To snad ani nešlo čekat nic jiného. Myslím si, že byl vcelku v hlasové pohodě, na rozdíl od Scotta Weilanda a jeho trapné show loni před Black Sabbath. A sóla kytaristů? - Robin Finck, přestože byl nejprotěžovanější moc nepřesvědčil, Richard Fortus odvedl slušné řemeslo a Ron Thal měl dostal – ta sóla je zbytečný nešvar, který ve větší míře zaplevelil už koncerty Use Your Illusion World Tour. Když hold člověk jde na Gány, musí s něčím takovým počítat. Instrumentální potence Slashe je sice větší než ta, kterou disponují noví kytaristé, ale zajímal by mě kolik lidí jeho sóla v květnu 1992 na Strahově bavila (když už jsem u toho Slashe, myslím, že slova o smrti legendy a podobně by spíše patřila k Velvet Revolver).
Snažil jsem se na koncert dívat spíše z pohledu novináře než nekritického fanouška, ovšem rozhodně jsem ta nešel kapelu popravit. Uznávám, že všechno nebylo stoprocentní, ale dostal jsem pravé GN´R, takové jaké v dnešní době může člověk čekat. A rozhodně nebyli špatní.
Jen si ještě dovolím jednu poznámku k úvodu tvého článku. Právo užívat název kapely má vždycky ten člen, který si jej nechal zaregistrovat pod ochrannou známku. A holt u GN´R to udělal Axl. Měl by snad Jiří Urban změnit jméno Arakainu na Jiří Urban band, když v sestavě zbyl jako jediný původní člen? To samé by pak mohl udělat Dave Mustaine, Jeff Watters nebo James Hetfield s Larsem Ulrichem?
S pozdravem
Pepsi Stone


Ahoj Pepsi Stone,
čekal jsem, že se ozveš - takže díky za reakci.
Snad jen dva podoteky: rozhodně neupírám Axlovi právo na používání zaregistrovaného názvu GNR. Pouze upozorňuji na skutečnost, že musí počítat se srovnáváním staré a nové sestavy, když pokračuje pod totožnou hlavičkou. A s tím taky souvisí moje druhá poznámka k tvému závěrečnému zvolání. Nejlépe to vysvětlím na příkladu: Aleš Brichta odešel z Arakainu, založil si vlastní kapelu a jediné, co kdo může relevantně srovnávat, je jeho hlasová či skladatelská kondice dříve a nyní. Nic víc. Naopak Jirka Urban musí počítat s tím, že budou všichni nový Arakain podrobovat zevrubnému srovnávání s tím starým...
Zdraví
František Kovač


[ Odpovědět ]

Re: Guns N´ Roses, Sebastian Bach, Avenged Sevenfold (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 24.10. 2016 - 03:11:19
Thank you information that you have brought, very interesting, please visit our website underneath.

Ace Maxs [acemaxscare.com], Jelly Gamat QnC [sakacamprung.blogspot.com], Ace Maxs [acemaxscare.com], Kumpulan Berbagai Macam Penyakit [ghan-noy.blogspot.com], Obat Penghancur Batu Empedu [obatpenghancurbatuempedu.xyz], Cara Pemesanan Slimming Capsule [acemaxscare.com], Obat Kuat [acemaxscare.com].


[ Odpovědět ]

ROCKSHOCK - www.irockshock.net

(c) František Kovač + Rockshock, 2005 - 2011: texty, grafické prvky, přizpůsobení systému United-Nuke, serverová a portálová administrace. Všechna práva vyhrazena.
ISSN 1804-3046. Další publikování nebo jiné šíření obsahu serveru je bez předchozího výslovného souhlasu provozovatele zakázáno. Za obsahovou správnost a právní
bezchybnost publikovaných textů odpovídají výhradně uvedení autoři. Pokud není uvedeno jinak, pocházejí použité fotografie z archivů na nich zobrazených umělců.
Powered by Copyright © UNITED-NUKE. Všechna práva vyhrazena. Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.29 sekund